Motywacja do aktywności nasila impulsywność

15 marca 2012, 06:44

Motywacja do aktywnej zmiany złych nawyków może prowadzić do impulsywnych zachowań (Motivation and Emotion).



Komórka zajrzy przez ścianę

3 lipca 2013, 11:07

Wi-Vi to nowatorska technologia, która pozwala obserwować ludzi znajdujących się za ścianą. Dotychczas tego typu rozwiązania wykorzystywały albo bardzo duże, nieporęczne urządzenia, albo też wysoko zaawansowane techniki dostępne tylko wojsku i służbom specjalnym


Telefon wykryje depresję

16 lipca 2015, 12:55

Depresję można wykrywać, analizując aktywność związaną z telefonem komórkowym. Psycholodzy z Northwestern University odkryli, że należy spojrzeć na liczbę minut oraz lokalizację korzystania z urządzenia.


W Torksey obozowały tysiące wikingów szykujących inwazję na Anglię

19 maja 2017, 08:29

W Torksey, na brzegach rzeki Trent w Linconshire odkryto wielki obóz wikingów. Zamieszkany był przez tysiące ludzi, którzy w IX wieku przygotowywali się do podboju Wysp Brytyjskich. Obóz służył w miesiącach zimowych jako pozycja obronna i punkt do rozpoczęcia działań ofensywnych z nadejściem cieplejszych miesięcy


Call of Duty zdominowało listę gier, które sprzedały się za największe pieniądze

23 stycznia 2020, 18:58

NPD Group opublikowała interesującą listę gier, które w minionej dekadzie (2010–2019) zapewniły w USA największy przychód. Na jej czele znalazło się Grand Theft Auto V. Jednak lista zdominowana jest przez tytuły z serii Call of Duty.


Sneakersy - Co to za buty? Jaka jest ich historia?

19 lipca 2022, 20:10

Czy wiesz, że hit ostatnich sezonów, czyli sneakersy, tak naprawdę mają około 150 lat? Pierwszy raz w ten sposób obuwie sportowe nazwane zostało już w 1887 roku. Wtedy to gazeta Boston Journal określiła w ten sposób buty na gumowej podeszwie, służące do gry w tenisa.


PlayStation 3 będzie tańsza

3 lutego 2007, 11:09

Sony przyznaje, że możliwe jest obniżenie ceny konsoli PlayStation 3 na rynku amerykańskim. Gdy nadejdzie odpowiedni czas w ramach strategii marketingowej możemy przyjrzeć się cenom – mówi wiceprezes Sony Takao Yuhara.


Second Life© Linden Lab

Gry polem treningowym dla sztucznej inteligencji

14 września 2007, 17:26

Amerykańska firma badawcza Novamante stworzyła oprogramowanie, które uczy się poprzez kontrolowania postaci w wirtualnych światach. Wkrótce światy takie, jak chociażby gra Second Life, będą wykorzystywane jako poligony treningowe dla sztucznej inteligencji (AI).


PS4 i Xbox 720 już za cztery lata?

20 sierpnia 2008, 10:58

Cevat Yerli, szef firmy Crytek, autora gry Crysis, powiedział, że konsole PlayStation 4 i Xbox 720 trafią na rynek najpóźniej w roku 2012. Opinię taką wygłosił podczas GC Developer Conference w Lipsku.


"Złodzieje kliknięć" pozwani przez Microsoft

16 czerwca 2009, 15:44

Po rocznym śledztwie Microsoft złożył pierwszą w swojej historii skargę dotyczącą tzw. defraudacji kliknięć. Mechanizm ten polega na generowaniu fałszywych kliknięć na reklamy.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy